Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Come on skinny love

Πραγματικα δεν με νοιαζει αν ειμαι λιγο εκτος εποχης,παντα θεωρουσα ενα καινουριο τραγουδι την στιγμη που το ανακαλυπτα και ασ ητανε του 68 η του 2010..αξιολογες μπαντες υπηρχαν και θα υπαρχουνε παντα,επισης ψυχη υπηρχε και θα υπαρχει παντα,επισης μουσικη,δακρυα,αγαπηκαι μισος...πανε μαζι αυτα..τι και αν εισαι 30,25,40 τι και αν ολα αυτα που ονειρευοσουνα παντα δεν γινανε ποτε..σημασια εχει να ξερεις να αγαπας γιατι αν δεν αγαπησεις τον εαυτο σου δεν θα μαθεις ποτε να αγαπας κατι αλλο,σημασια εχει να καταφερεις να αγαπηθεις οπως ειχε πει καποτε καποιος..τωρα που τα γραφω αυτα εχω ενα μικρο κομπο στο λαιμο,οχι δεν πνιγομαι ψυχολογικο ειναι...σιχαινομαι τουσ ανθρωπους που ποτε δεν προσπαθησανε και δεν εκφρασανε οτι νιωθουνε βαζωντας τα ολα σε μια κοινωνικη αναγκαστικη ρουτινα που δεν επιτρεπει τετοιες καταστασεις παρα απο τις αναμενομενες...εκφρασου με οποιον τροπο νιωθεις εσυ καλα λεω εγω,με οτι σε κανει εστω και λιγο ευτυχισμενο,με οτι σε κανει να νιωθεις εστω και για μερικα δευτερολεπτα μοναδικος...ποτε μην χασεις ολα αυτα που πραγματικα εισαι..ξερω οτι σας μπερδευω, καταφερνω μεσα σε ενα κειμενο να μιλησω για μουσικη,για γυναικες και για ολα αυτα που με απασχολουνε μαζι...αλλο ενα μπερδεμενο μυαλο εξομολογειται..μην με παρεξηγειτε...θα βρω τον δρομο μου..καθε μερα προσπαθω για το καλυτερο..
Θα ηθελα το παρακατω βιντεο να το αφιερωσω στον ανθρωπο που ομοιο του δεν εχω αγαπησει ποτε και δεν ξερω αν θα ξανα αγαπησω ποτε ετσι καποιον αλλο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

RITUAL OF 1000 HIDDEN SUNS