Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Forgive me for not being here





Συγχωρεστε με που χαθηκα...βλεπετε ειχα αφοσιωθει στην μπαντα μου τους my drunken haze...
Ισως για πρωτη φορα στην ζωη μου καταλαβα τι ειναι να τελειωνει κατι στην ζωη σου(στην περιπτωση μου ενας μεγαλος ερωτας) και την περιοδο που το ηξερα οτι επρεπε να γραψω τραγουδια η τωρα η ποτε αλλιως θα επεφτα σε εναν λακκο καταθλιψης..εγινε..ενας φιλος που ακουει την εκμπομπη μου μου γνωρισε την κυρια απο δω πανω στην φωτογραφια μου ειπε οτι τραγουδαει και καπως ετσι γεννηθηκαν οι my drunken haze..μεσα σε μια μερα γραφτηκε το magic times,την επομενη το losing control και για να μην τα πολυλογω σε 5 μερες ειχανε γραφτει 6 τραγουδια...απο τοτε εχω πεσει με τα μουτρα γιατι ισως για πρωτη φορα στην ζωη μου κατι με την μουσικη ισως πιασει τοπο..ηδη πολλοι μου εχετε εκφρασει την αγαπη σας για τα τραγουδια και σας ευχαριστουμε για αυτο...προσωπικα οτι και να γινει εγω λυτρωθηκα...,ελπιζω το ιδιο να κανουνε τα τραγουδια μου και για εσας..σας υποσχομαι πως οταν μπουμε σε studio και γραψουμε κανονικα τα τραγουδια θα τα βαλω εδω στο μπλογκ να τα κατεβαστε...λοιπον επεστρεψα...let the music begin...


Υ.Γ-για οποιον θελει να ακουσει τα τραγουδια μας ας πεταχτει μεχρι εδω....



2 σχόλια:

  1. respect!
    μπήκα στο ψάρι που πηδάει και άκουσα τα κομμάτια! Respect again. Χαλάλι που χάθηκες... Count me as a fan!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pragmatika mesa apo tin kardia mou thanks!..na sai kala g ta kala s logia vre!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

RITUAL OF 1000 HIDDEN SUNS