Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Losing My Mind

Δεν ξέρω αν φταίει το οτι είμαι ευαίσθητος εκ φύσεως η προβληματικός,δεν ξέρω τι σκεφτόμουνα όταν ξεκίνησα να γράφω τα δικά μου  τραγούδια,το μόνο που ξέρω είναι οτι το χαίρομαι και οτι η μοναξιά ειναι μαλακία.Γιατί όταν βγαίνουν τραγούδια σαν το παρακάτω η καρδιά μου ραγίζει στα 2 και αυτό δεν είναι όμορφο πάντα να ξέρεις,είναι επικίνδυνο,παραλίγο να πάρω πάλι τηλέφωνο την παλιά μου αγάπη.Αλλά καμιά φορά πρεπεί απλα να το αφήνεις να περάσει.Οσο κ αν πονάει man.


Είναι πανέμορφο τραγούδι το μπουρδέλο.Με γάμησε...κανονικά. Υ.Γ:Την Κυριακή θα είμαι στο Baba Au Rum και θα παίζω μουσική. Περάστε μια βόλτα να τα πούμε. 
Υ.Γ2:Το σαββάτο έχει πάρτυ ο Poplie στο Indie the Club 
Υ.Γ3:Stay Cool.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

RITUAL OF 1000 HIDDEN SUNS