Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Aufheben



Aufheben:Σηκώστε.
Προφανώς το Βερολίνο και η τρέλα του Newcombe συνδυάστηκαν πανέμορφα.
Το να έχεις ακόμα τα πρωτιά στην Garage/Psych σκηνή μετά από 20 χρόνια δεν είναι και λίγο πράμα και το να γράφεις δίσκους σαν το Aufheben μόνος σου είναι ακόμα μεγαλύτερο ζήτημα,δεν ξέρω τι κουβαλάει ο Newcombe στο κεφάλι του και δεν με νοιάζει,είναι η ιδιοφυία της γενιάς μου και αν κάνω ποτέ παιδιά θα τους μιλάω για αυτόν τον άνθρωπο που έκανε μουσική,δεν ξεπουλήθηκε ποτέ και το βασικότερο όλων το κάνει γιατί γουστάρει....,γιατί γουστάρει.
Αν δεν γουστάρεις γάμα το άλλαξε επάγγελμα ότι και να κάνεις.
Λοιπόν χθές ξεκίνησα την ακρόαση του δίσκου και έχω πολύ δρόμο μπροστά μου για να τον χωνέψω,ποσό μάλλον για να γράψω κριτική.
Είναι η πέμπτη φορά που τον ακούω σήμερα και γουστάρω την ζωή μου,αυτό απο μόνο του λέει πολλά.
Καλό μήνα σε όλους.
Θα επιστρέψω στο μέλλον να μιλήσω αναλυτικότερα για τον δίσκο.
Για την ώρα τον ακούτε παρακάτω.
Aufheben-BJM

3 σχόλια:

  1. Ήταν ευχάριστη έκπληξη να μου αρέσει όλος ο δίσκος εξ'αρχής...(!!!)Τώρα τον ξεκοκκαλίζω σιγά σιγά,ξεχώρισα ήδη κάποια...thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα πάλι δε μ' άρεσε. Σχεδόν καθόλου μη σου πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

RITUAL OF 1000 HIDDEN SUNS